معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی:

ذخایر اورانیوم در دستورکار نیست/ تماس‌های غیرمستقیم میان ایران و آمریکا ادامه دارد

علی باقری کنی، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در حاشیه مجمع بین‌المللی امنیتی در مسکو اظهار داشت: ایران و ایالات متحده هنوز در مورد رفع انسداد تنگه هرمز به توافق نرسیده‌اند.

به گزارش سراج24؛ معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران بیان کرد که در مذاکرات ایران و آمریکا ذخایر اورانیوم غنی‌شده مطرح نیست.

 

وی بیان کرد که در مذاکرات ایران و آمریکا ذخایر اورانیوم غنی‌شده مطرح نیست.

 

علی باقری کنی، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در حاشیه مجمع بین‌المللی امنیتی در مسکو اظهار داشت: ایران و ایالات متحده هنوز در مورد رفع انسداد تنگه هرمز به توافق نرسیده‌اند.

 

وی افزود: ایران و عمان در حال مذاکره درباره رویه جدید عبور کشتی‌ها از تنگه هرمز هستند.

 

باقری با بیان اینکه تماس‌های غیرمستقیم میان ایران و آمریکا ادامه دارد، تاکید کرد: ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در دستور کار مذاکرات نیست.

اخبار مرتبط

شمارش معکوس خروج منطقه از بحران آغاز شد؟

تفاهم اسلام‌آباد؛ مانیفست رسمی شکست واشنگتن در جنگ رمضان

انتشار جزئیات جدید از پیش‌نویس تفاهم نامه ایران و آمریکا